Beginning.

Okej, jag tänkte ge lite förklaringar här.
Jag startade bloggen för att kunna lättare skriva lång inlägg och få kommentarer och folk som följer. Det förenklar för alla tror jag att ha en blogg till det. Det kanske får mig att komma igång i mitt skrivande igen. Har försökt skriva lite då och då, men det står lite still Dock hoppas jag som sagt att denna blogg får mig att komma igång igen.

Designen kanske är tillfällig, kanske fixar till den senare - har inte bestämt mig ännu. Orkar inte lägga ner en massa tid förrän jag vet helt säkert att det kommer att vara folk som läser.

En kort genomgång kanske?

Untitled Love
Denna story handlar kort och gott om kärlek mellan två grabbar/snubbar/män - eller var ni nu vill kalla dem - vid namn Sakito och Lotus. Det berättas ur Sakito's perspektiv men kan nog inflikas lite med Lotus tankar.
Storyn har redan skrivits ganska långt (tror det är ca. 10 kapitel) som jag kommer att lägga upp här innan jag fortsätter på den.
Dock kommer de nya kapitlena handla om en senare tid av Sakito's och Lotus liv.

Satsubatsu Koroshiya
Satsubatsu Koroshiya betyder "blodtörstig mördare" på japanska, och handlar om en ung kvinna vid namn Sumire (som jag själv kallar för Ime) som råkar ha en konstig diet..
Det handlar även om en polisinspektör som råkar ut för konstiga fall i Tokyo's väldigt stressiga vardag, och en mystisk dragelse till en ung kvinna han knappt känner.

Det kan vara så att jag lägger till flera noveller/stories här, men än så länge är det bara detta jag faktiskt skriver på - och jag hoppas att ni finner dem ganskka underhållande iallafall.
Ni kan alltid lämna kommentarer i kommentarsfältet, det är det dom är till för!
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback